Iki gün önce rutin kan,idrar tahlilini verdim. Biraz enfeksiyon ve de kum döktüğümü söyledi doktor. Herhangi bir ilac vermedi. Bol bol su iç dedi. Bu durumu yaşayan var mı. Normal akıntı dışında pek sıkıntım yoktu. Belki ara ara da sol tarafımda hafif ağrı oluyor.