Mozi1605 canımsınnn bende öyleyim 4,5-5 senedir evliyim inan ilk kez gebe kalabiliyorum ve son embrıyomdu bu.. sürekli bişeyleri araştırıyorum göğüs hassasiyeti dışında hiç bişeyim yok, oda zaten kullandığımız ilaçlardan . Sende pıhtılaşma sorunu varmıştı bilmiyorum ama bende yoktu doktor önlem amaçlı veriyordu hep bu defa hiç bişi vermedi. Tutundu ama benimde içim rahat Allah’a emanet ettim evladımı. Rabbim bana mucizeni yaşat sana inanıyorum diyorum sürekli.. sana da tavsiyem bi dizi tuttur git öyle ilerlesin gebeliğin. Aramızda 2 gün var seninle galiba 5+3 üm bende. Haftaya kontrolüm var bayram öncesi Rabbim herkese içlerinde bizlere de bebeğimizin sağlıklı ilerlediğini göstersin