Arifekrdg60 6 haftalık gebeyim bugün doktora gittim ve kese oluşmuştu fakat bebek görünmedi bu normal mi ?? Ne zaman görünür??😇
Svnccnr Arifekrdg60 büyük ihtimal geç döllenme sonucu bebek görünmemiştir. Bir dahaki kontrolde illaki gözükür.
avukathanim Benimde 5 haftalıktı gözükmedi alttan baktı bu kez içerden öyle gözüktü endişelenme o yüzden 😇