Zhrbjts Merhaba hasta olduğum.için sabah saatleri yarim.limonu ilik suya sıkıyorum öğlende kaln yarısını ya soda ya suya katıp iciyorum sakıncasi varmidir
yigitmom_ Zhrbjts Tansiyonum yükseldiğinde her zaman kullanıyorum şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım. Sakıncası olduğunu düşünmüyorum 🙂
myavocado Zhrbjts hamilelik öncesi de sürekli limonlu su içerdim, hamielleikte de içiyorum hep, hiç sorun yaşamadım aklıma da gelmedi zararlı olur diye hiç. Eğer düşük tansiyon probleminiz yoksa sorun olmaz bence.
Dlar Bu hayatta baz geçemiceğim tek şeydir keser oturur yerim 34 haftalığım halaaaaaa tüketiyorum sabah akşam okadar seviyorum 😅