Meltem3421 30 haftalık hamileyim 2 gündür tansiyonum hep düşük ölçüyorum acaba bir zararı olurmu bebeğe
Hamisbayan Meltem3421 aksine yüksek olmadığı için şanslısınız tabiki aşırı düşmediği takdirde çünkü ben yüksek tansiyondan erken doğuma alındım 34. Haftamda zor bir süreçti tuzlu ayran için yada churcill yapın limonlu tuzlu sodayla düştüğünde aşırıya kaçmadan