Düşük riskimin olduğunu söyledi doktor ona karşı progestan yazdı ağızdan alınan aldıktan sonra etkisini gösterdiğinde çok başım dönüyor halsizlik çöküyor uykum geliyor kullananlar var mı aranızda normal mi yada neden böyle oluyor biri aydınlatsın bir evladım var birşey olacak bayılacağım diye korkuyorum