biryildiz42 Oğlum 10 aylıkken hamile olduğumu öğrendim bende, 4.aya kadar emzirebileceğimi söyledi doktorumuz. Ek gıdaya da geçmiştik o yüzden 3 buçuk aylık hamileyken kestim yavaşça şükür sıkıntılı geçmedi süreç 🙏🏻 Hatta sütü kesince gece uykuları da düzene girdi. Bende kendimi daha iyi toparlayabildim. Tabi bu benim deneyimim, her çocuk farklıdır 🙏🏻💞