Msydn6 içimi döktünüz vala teşekkür ederim insanız işte gönül istiyor rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah başka düşünmüyormussun egerki nasibinde bı evlat daha varsa rabbim onda gönlünün muradını versin inşallah banada nasip etsin eğer bı evlat nasibimde varsa sana bı hayırlısı ile sağlıkla sıhhatle bı kız evlat banada sağlıkla sıhhatle bı ogluş nasip etsin inşallah 🤲❤️ bende baglatmadim dördüncü sezeryan nasıl olur zor mu olur bilmiyorum ama kolay olmuyor dünyaya evlat getirmek işte rabbim yanımızda olmasa yardım etmese hiciz biz elhamdülillah herhalimize diyelim sağlıkla gelsin bebişiniz tekrar 😍🥹🥹🙈