Kızlar meme reddi yapmayan kullanan memnun kalanların tecrğbesinden faydalanmak istiyorum lütfen yardımcı olun. Sizce avent mi yoksa antikolik özellikle dr.browns mı hangisi ikisinde de meme reddi yaşamayan annelerin yorumları var ama bilemedim doğumuma az kaldı ilk kızımda meme çok tutmadı sıradan bir biberon vermiştim çğnlü sütüm bitmişti falan yani tecrübesizim.birde hem sütü çoğalsın diye sağıp biberonla verip bir yandan da memeyi veren varmı dönüşümlü bunu nasıl yapabilirim anlatırsanız çok sevinirim Allah razı olsun şimdiden 🌸