zeyasya evet baya erken endişelenmek için. Keyfini çıkarın bu dönemin🤗 şuan değil,10-20gün kalınca düşünmeye başlayın☺️
Her iki doğumunda kendine göre kişiye göre sıkıntılı durumu yada avantajlı durumu oluyor onu şuan kestirmek mümkün değil. Benimde yaklaşık 15-20günüm kaldı ilk doğumum ama ne zaman gelir bebeğim belli değil. Normal görünüyor ama son anda bile sezeryana dönen doğumlarda oluyor artık onu zaman gösterir.
Normal doğumun sancıları bi adet sancısı gibi beklemeyin sonuçta bi bebek dünyaya gelecek kolay bi durum değil. Sezeyanda panik olma durumunda sakinleştirici veriyorlar sıkıntı yapmayın☺️
Her doğum kendine özel ve güzeldir inşallah kolaylıkla güzellikle sağlıkla kucağımıza bebişlerimizi alırız🤗🤗 Allah yardımcımız olsun.