Bsnrarslan75 Kizlar 27 haftalık hamileyim ve 2 gündür tansiyon düşüklüğü yaşıyorum sıcaklardan dolayımi oluyor acaba
Hamisbayan Bsnrarslan75 genelde sıcaktan yükselir ama düştüğünde churcil yapıp içebilirsin hem sıcaklarda soğuk soğuk iyi gelir içinede bir iki buz at hemde soda faydalı gebelikte tuzda olduğu için tansiyonunu toparlar ama limonu az sık bir iki damla
Zumrut___ Bsnrarslan75 benimde bir ara çok düşünüyordu. 7/5 falan oluyordu. Uzun süre aç kaldığımda falan oluyordu ama. Aç gibi hissetmediğim için yemek öğlen yemek yemiyordum mesela sonra birden acıkıyordun tansiyonum falan düşüyordu. Sonradan geçti kendiliğinden. Doktorum düşük tansiyondan sıkıntı olmaz sürekli değilse demişti. Tuzlu şeyler ye tuzlu ayran iç falan demişti düştüğünde
Dm_1234 Bende 2-3 Haziran ani sıcaklık ile yaşadım bunu 8/5–,8/4 gördüm acile gittim serum taktılar toparladım