Liliales Kader_h ben golden goat almıştım hastanede vermiştik hiç rahatsız etmedi bebeği, kusma ishal kabızlık olmadı içeriği temiz. Sonrasında da sütüm yetmeyince devam ettim 1 yaşında bebeğim hala onu kullanıyoruz memnunuz
Balyanaklikoalam Kader_h neden hastaneye mama ile gidiyorsunuz ki bir iki damla sutunuz bile doyurmaya yeter ilk günler ve emzirdikce de artacak zaten ihtiyaç olması durumunda en kolay ulaşılabilir birsey o hastanede bile veriyorlar
busaslan Kader_h genelde hastane yakınlarında eczaneler oluyor bence sütünüz olmazsa alırsınız kendinizi şartlayıp gitmeyin biz aptamil prosyneo kullanmıştık
hellomama Balyanaklikoalam benim bebeğim 7 saat uyanmamıştı ilk gün hemşireler mama vermek istemedi ama sonunda doktor da uyandırmayınca mamayı şırınga ile vermek zorunda kalmıştık mesele sadece sütün gelip gelmemesi değil.
Balyanaklikoalam Kader_h tercih sizin tabii ki ama o bir alternatif rahatlığı verdiği için sütünüzün geç gelmesine sebep olabilir diye dedim
Hayrisko Kader_h ben hastaneye mama almamıştım özel hastanede doğum yapacaksanız zaten kendileri veriyor sonrası da kendim almıştım ben sma kullaniyirum
babygst Kader_h sma comfort çok memnun kalmıştım. Gaz olmamıştı Gaz sorunu bitince sonraları bebelac golda geçtim daha hesaplı kilo alımı yine iyi şükür