sngl3875 Adet gecikeli 7 gün oldu ama hala olmadım 2 gün önce yaptığım test negatifdi kasıklarım ağrıyor adet agrısı oluyor sonra geçiyor beyaz bir akıntı var onu dışında afedersiniz ama ıslanıyor çamaşırım ptesi randevum var kafam çok karışık 🤦♀️
Burcu-2634 sngl3875 7 gün gecikme baya geç bi zaman olsaydı çıkardı canım ya ama inşallah vardır Rabbimden ümit kesilmez
Kivircik01 sngl3875 ayyy benimde 7 gün olduuu ve aynı belirtiler bende de var birde bende ekstra hiçbir şey yemek istememe durumu var ve de ishal
Kivircik01 sngl3875 ya aslında hiç dayanamazdım ben ama negatif görmek hayal kırıklığına uğramak çok zor insan paramparça olmuş hissediyor , sanırım bu hafta yapacağım varsa doktora gitmek için