esrardahanli Bi haftadır test yapıyorum önce silik cikti daha sonra belirgin çizgi çıkmaya başladı kan testimde hcg 730 cikti ama doktor keseyi göremiyorum dış gebelik olabilir dedi bugun ki testte 1233 e cikmis sizce dış gebelik mıdır cok üzüldüm
sngl3875 esrardahanli kese görünmez zaten daha çok küçük 2 günde bir kan verip düzenli artışı kontrol edin bence 5 bin üzeri görünüyor kese zaten
Minnossevgi esrardahanli dış gebelik bebeğin rahime inmemesi olayı . Onu en iyi Dr bilir canım bu sayılarla biz birşey diyemeyiz
esrardahanli Nakskdkdkd 5 haftalık gorunuyo doktor 5 haftaliksa keseyi görmem lazimdi dedi takibini yapicaz cumartesi tekrar gel kan ver falan dedi ama olumlu konuşmadı pek o canimi sıktı