7bebekk Merhaba, bat 12 Haziran şimdi dayanamadım test erken gebelik testi yaptım yine negatif 😪 5 aydır deniyoruz olmuyo çok strese giriyorum. Yumurta tembelliğim var doktor polikistik over demişti bi öneriniz var mı ne yapmalıyım
Melisaaltnblk 7bebekk hayıt tohumunu dene aktarcına sor bilir regl olunca içmeye başla 7. Günü bırak içme yumurtalar için cok iyi ben o şekilde hamile kaldım önerimüzerine denemiştim
Burcu-2634 7bebekk hayıt macunu denemelisin bence. Ben 2 gebeliğimde de yumurta rezervi düşüklüğü nedeniyle kullandım 3 ay içinde hamile kaldım
hbzkurtt 7bebekk daha çok erken değil mi test için belki geç döllenme olabilir strese de girmeyin o zaten kötü etkiliyor inşallah en kısa zamanda Rabbim nasip etsin🤲🏻🌸
7bebekk Melisaaltnblk Burcu-2634 Nasıl kullanmalıyım, macun dediğiniz bildiğimiz macun gibi mi? Hayıt tohumu falan okumuştu burdan çay gibi demleyip içiliyormuş. Bilgi verebilirsiniz sevinirim
Burcu-2634 7bebekk ben Instagramdan nihalin bahçesi sitesinden almıştım zaten bir kavanoz geliyo kullanmadan karıştırın tortusuyla balsı kısmı karışmış olması lazım bana sabah akşam 1 tatlı kaşığı ye demişti nihal abla Tahta kaşık birde
Melisaaltnblk 7bebekk ben çay gibi demleyip içtim macunu duymadım. Günde 1 bardak içtim 7 gün boyunca sonra bıraktım o ay hamile kaldım
7bebekk hbzkurtt amin inşallah Allah razı olsun. İnşallah öyledir ya bilmiyorum ama adet olacakmışım gibi sancılarım var. Genelde adet döngüm 30-31 gün ama geçen ay 26 günde oldu ilk defa. Şimdi 1 hafta var sancım çok yine erken olacağım heralde düzenim neden bozuluyor onuda anlamıyorum. Ben geçsin diye bekledikçe erken gelmeye başladı 🫣😅
7bebekk Burcu-2634 teşekkür ederim canım bende deneyim inşallah faydasını görürüm Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın Burcu-2634
7bebekk Melisaaltnblk hayırlı olsun inşallah darısı benim başıma herkes bunu öneriyor bende deneyim bakalım inşallah faydasını görürüm teşekkür ederim
Dlntkesn 7bebekk çörek otu,bal,tarçın karıştırıp adetin 2. Gününden 12. Gününe sabahları aç karnına eşime ve kendim yedim,hayt otunu sabah aç karnına bir bardak içtim o ay hamile kalmıştım inşallah sana da nasip olur hayırlısıyla 🤍
7bebekk Dlntkesn maşallah hayırlı olsun 🧿 peki hayıt otunu eşinizde içti mi yoksa tek dediğiniz karışımdan mı yedi
Mucizenin_Annesi 7bebekk bat 3gün kala erken gebelik yaptım negatif. Kaset test yaptım çift çizgi çıktı. 1.5 senedir olmuyordu. Mucizelere inanın. En güzel zamanda nasip olsun. Dualarimdasiniz ❤️
7bebekk Mucizenin_Annesi Maşallah 🧿 hayırlı olsun 🥰 Rabbim inşallah banada, isteyen herkese de nasip eder dualarınızı eksik etmeyin Allah razı olsun 🩷
Yektek22 7bebekk benimde 11 Haziran az önce test yaptım aynı marka negatif acaba erken mi yapıyoruz yoksa olsa çıkar mıydı
7bebekk Yektek22 hiç bilmiyorum ki canım ya, inşallah erken olduğu için negatif çıkıyordur keşke öyle olsa 🥲🥲
Mucizenin_Annesi Yektek22 erken bence. Bikac gün daha bekleyin. geç döllenme falan olabiliyor sonuç yanıltıyor. Güzel sonuclar alırsınız inşallah ❤️
Seyma-sari 7bebekk Merhaba, aynı testten çoklu halde internetten satın almıştım. Gebelikten şüphelendim ve adetten önce, sonra ve adet gecikmesi dönemlerinde yaptım ve sonuç hep negatif çıktı. Meğer gebeymişim. Kan tahlilinde gebe olduğum ortaya çıktı. Şuan 8 aylık gebeyim.
7bebekk Seyma-sari maşallah sağlıkla kucağınınıza alı inşallah 😍 çok ümitlendim hayırlısı olur inşallah darısı başıma