Günaydınn:)
Dün Progestan ilacı beni ciddi derecede etkilediği için doktorum bıraktırdı zaten hormon iğnesi oldun biraz daha dikkat et dedi kendine. Ağrılarım hafif hafif gelmeye devam ediyor ciddi bir ağrım yok ama ilacı kullandıktan sonra yaşadıklarımı bir Allah bilir birde ben bilirim…
Doktor yolk kesesi oluşmaya başlamış haftaya gel bebeği görelim dedi. Randevu tarihimde 6+3 olacak. Bu şekilde bebeği gören var mı? Hadi konuşalım 🤭