Kızlar 19+5 deyim ve dün gece aman Allah’ım sağ kasığım bir sancı yaptı ama ağrı değil sancı vuruyor duruyor vuruyor duruyor şuan bile hala hafiften sağ tarafım da sızı var hani iş de yapmadım bütün gün uzanıyorum ara ara oluyordu ama çok kötüydü bide hastayım hapşurma kusma var nesle olduğum için acaba omu zorladı çok korktum bişey olucak diye böyle bu haftalarda kasık ağrısı yaşayan var mı hafif yada şiddetli ara ara yada tek sefer