Nur_budak Kızlar 6.5 aylık bebeğim var emziriyorum 4 aylıkken regl oldum 2 kere oldum toplamda geçen ayda 4 gün gecikti öyle olmuştum bu ayda 2 gün gecikmem var korunuyoruz normal mi acaba böyle olması insan korkuyorda hamile olmaktan 🥲
turkan403 Nur_budak bir seneye kadar anca düzene giriyo bence benm de doğumdan snra 9ayliken regl gordum ilk bu ay da leknmem oldu tek daha da gelmedi ilkmde böyle olmazdım galiba emzirmeye bağlı
Zeyasln Nur_budak 1 seneye kadar 29 40 gün arası sürdü zamanları 1.seneden sonra günü gününe olmuştum
Ytsnzy Nur_budak emzirirken normal bende doğumdan 9 ay sonra olmuştum ilk ve emzirdiği sürece çok düzenli değildi
turkan403 Nur_budak yap gitsin bence bnm 5gun gecikme oldu yaptm cikmadi ilkmde 20gun bile gecikme olmuştu 🤭
Nur_budak turkan403 internettede normal Diyorda 2 3 gün bekliyim yapayım gelmezse şüphem yokta ama hiç bir korunma yöntemi %100 korumuyor işte 💆
turkan403 Nur_budak gözünüz aydın 🤭 inşallah ben olmam sabah test yaptm ama negatif çıktı heralde mevsimsel
Nur_budak turkan403 inşallah rabbim hayırlısıyla nasip etsin en kısa zamanda 😊 benim bebeğim daha 6 .5 aylık ya korkuyorum en az 2 sene düşünmüyorum bide kolik bir bebekti
turkan403 Nur_budak amin inşallah canım başta olmayanlara nasip etsin rabbim beraber büyürler kız korkma pes peşe iyi oluyo bı demlik kurtuluyon büyüdükçe daha zor asil
turkan403 Nur_budak olmdm canım 🤷🏼♀️ama olacak gibiyim sabah beri aşerme var ekşi istyom akintim filan cogladi olucam galiba🥲