Fatu canım maalesef doktorolar cinsiyeti bizler kadar önemsemiyor yani illa gel bakalım demiyorlar. Birkaç kişiden duydum bugün göstermedi tekrar gel bakalım falan diye ama benimki de 11.haftada kıza benziyor istersen 10 gün sonra gel demişti gittik yine kız burdan dönmez dedi biz kız olarak düşünürken 16.hafta kontrolünde oğluş haberiyle şok olduk 😅 seni şimdi 18 de mi çağırdı hem büyümüş olur diye düşündü belki de