Dlntkesn Ben 19. Haftaya girmek üzereyim bazen dışardan hafif haraketlerini hissediyorum henüz çok erken değil mi siz ne zmaan dışardan hissetmeye başladınız
aselinannesi1997 Lavinya21 bende hep solda hissediyorum kız bebek solda erkek bebek sağ da olur derler