Herkese selam 2 gündür öksürük ve burun tıkanıklığı yaşıyorum. Evde doğal herşeyi kullandım deniz suyu spreyim var ama burnumu açmıyor zaten kendim için endişelenmiyorum bebek bu durumda zarar görürmü sizce burun akıntım yok halsizlik yok ama öksürük tutunca baya öksürüyorum gıcık şeklinde de geliyor bazen yaşayan oldu mu