Hanımlar merhaba benim ikili test için randevu almam gerekiyordu hastaneyi aradığımda kadın doktor izinli dediler bende erkek doktor da olur dedim ilk gebeliğimde erkek doktor karnımdan bakarak yapmıştı ama erkek doktor yapmıyor alttan muayene olduğu için kadın doktor yapıyor dediler 🫤 sizlerin ikili testi nasıl oldu ? Yardımcı olabilir misiniz ?