meryeminannesiii Kizlar benim 40.haftam ayın 15 doluyor doktorum bayram da yok eşim de şehir dışına çıkacak bayram da işi dolayısıyla. doktorumla konuştuk ayın 13ü yatış yaptırıp suni sancı verebiliriz dedi sizce doğru olur mu ? ikinci gebeliğim bu arada
Eli0-fffffff meryeminannesiii kesinlikle normal doğum istiyorsan suni sancı mantıklı ama bazı durumlarda suni sancı garanti olmayabiliyor. Yani bikaç gün suni sancı alıp yine doğuramayabilirsin
meryeminannesiii Benim ilk gebeliğimde kızım da 39 doğum oldu suyum gelmişti ama oğlum baya bekletecek gibi bizi sizce doğru karar olur mu