Selale_bati Btlbet 38 haftaya gectim yarin kontrolum var bakalim nekadar olmus en son 10 gun once 2.700du zayif bir bebek benimkisi
1850 Btlbet en son 35+3 2750 olmuştuk şimdi 36+2 yız . Buaralara bende karında sertlesme cok. Vajınada batma cok . Bacakların yanları agrıyor. Sizde de aynı seyler varmı🙄her an dogurcam korkusu var bende
Esrayilmaz worin ayniyiz seninle yarin gittiginde yazsana kac kilo olmus merak ettim ben 2 hafta once gitmistim
Atlass0102 Salihaemre saglikla kavusun insallah. Ben de 36+4um. Cuma cati muayenem var. Ozel olmayacaksa neden sezaryen dedi dr acaba.
Ogretmen_17 Hamilelif normalde de sağlıklı beslenen biriydim 😊 süt yoğurt yumurta ceviz günlük mutlaka tüketiyorum. Abur cubur alışkanlığım yok ekmek ve tatlıyla aram yok. Mevsim meyve ve sebzeleri. Et balık baklagiller 😊