Symylcn ben Başak Güler(gümüş)
Hocaya gidiyorum özel muayenesine. 11+5te %90 kız diyerek erkenden söylemişti . Kızımız olacak 39dayız simdi. Başak hocayı da cok seviyoruz cok ilgili ve harika bi doktordur. İyice inceler yüzünü pek göstermiyo bizim kız. Gösterene kadar uğrasır bizi mutlu göndermek icin elinden geleni yapar
Tavsiye ederim. Maidanda muayenesi var