Yasminella Arkadaşlar ben 26+2 haftalık gebeyim doktorum bebek 25 +5 ken kilosu 1 kg 62 gr demişti bebeğin iri bi bebek olacak dedi şeker yüklemesi yapmanı istiyorum demişti yapsam mi yapmasam mi kararsız kaldım. Doktorda kararsizdi yaşın genç aslında ailende şeker hastası olan var mı felan demişti. Öyle kaldı konuşma ne yapsam bilemedim yaptıran var mı aranızda??
Mimi Yasminella bende bugün yaptirdim 25+5 deyim diger hamileliklerimde de yaptirmistim ailemizde seker hastasi yok ama hamilelikte olabiliyor varsa da önlem alinmasi güzel bence
Gulhan2692 Canım bende yaptırdım sekerim çıktı ama öyle ileride vs değildi. Ama şekerin böyle etkileri varmış iri bebek suyunda artis vs gibi ama genetikte olabilir tabiki. Ama şekerin varsa diyetle devam edip düzene sokabilirsin. Nacizane fikrim yaptırabilirsin en azından şekerin varsa ona göre hareket edersin yinede sizin kararınız saygı duyarım
snms Canım ben kendim yaptırmak istemediğim icin açlık tokluk sekerime baktırdım 26 haftalığım ama bebegin kilosu falan normaldi risk de olmayınca cok düşünmedim bence yaptırmanda fayda var şeker yüklemesi istemezsen bile açlık tokluk sekerine baktır derim