hsnb 12. Haftadan sonra yapılıyor orada fetal DNA testi. Randevusuz gidiliyor sıra alıyorsun ve 10 buçukta başlıyor sıra numarası yanmaya doktorun yanına giriyosun doktor sana prosedürü anlatıyo 1 tüp veriliyor onunla kan almaya gidip açkan aldırıyosun sonra o kanı sen kendin genetik labaratuvarına götürüyorsun ordan sana numara veriyorlar 3 ila 5 hafta içinde çıkar diyolar ama 3 hafta dolunca ara sonuç çıktıysa eşin yada sen gidip sonuçu doktordan öğreniyorsun sonra sonuç kağıdını veriyolar ücreti ben 295 e yaptırdım 3 ay önce ama şuan 400 TL diyorlardı