Aslikryl zorluğu yok kendinizi çok kasmayın normal muayene gibi sadece bi sıvı gönderiyorlar o da hafif adet sancısı gibi bi agrı hissettiriyor. Ben de anestezisiz oldum. Anestezi almaya gerek olan bi işlem değil. Ben çok korkarak girmiştim geçen sene. Bilmediğim bir işlem olduğu için doktor da çok rahatlatmadı beni ne yaptıgını anlatmadı. Yani ilk önce spekulum takıyorlar sonra sıvıyı gönderiyorlar ve o sıvı tüplerden geçiyor mu diye bakıyorlar.