toulaykk adet tarihine göre 23 temmuz görünüyor bebek kilosuna göre 13 temmuz. Aslında yengeç burcu olmasını hiç istemiyorum aslan olsa keşke. Şimdiye kadar normal doğum istiyordum ama hamilelik o kadar çok zorluyor ki sezeryane dönüp en erken ne zaman alınabilirse o zaman yapıcam gibi