Selam kızlar 23 haftalık hamileyim 2.ci hamileliyim bebek çok haraketli sabahları böyle çarpıntı yaşıyorum sanki kalbim küt küt atıyor elim ayağım boşalıyor.Kan pıhtılaşması vardı bende iyne falan yaptırdım bide doktor dinlen kendini yorma erken doğum ola bilir söylemişti acaba hangisinden dolayı böyleyim yoksa sıcaklardanmı böyle oldum.benim gibi olanlar lütfen yaza bilirmi?