
kızlar adetten 3 gün once cıft cızgı görmustum kan verdım 90.13 cıktı sımdı adetım 1 gün gecikti gene verdim 327 cıktı sizce yavasmı ilerliyor hesaplamama göre 360 falan olması lazım kafayı yicem iyice ya bt kaç olunca kadın doguma gidiyim sizce yada haftaya birgün randevu alıp gitsemmi folık asit falan yzar önlem almak amaçlı.