Pamiramsi Dün yaptığım ilk idrar değildi ikindiye doğru yapmıştım Bugün ilk idrarla yaptım 15 dk içinde çektim Alttaki daha beyaz olsan bu sabahın testi gözle daha görülür şekilde ama kameraya çok yakalayamadım yani çok çok silik ama bi pembelik görüyorum gibi ? Yoksa hayal mi görüyorum 🥺 ![](
CokCahilsinKeskeOlsen Pamiramsi Var yok gibi birşey var kan verebilirsen kan ver belki değer yeni artiyorsa ondan böyle olmuş olabilir ama bende görür gibiyim hayali siligi
lilyum_ Pamiramsi canım ben de gördüm. Benim de böyle çıktı kan verirsen sonucunu bana da yazabilir misin?
Sinan35eda Pamiramsi benim 7 aylik bebeğim var doğumdan 2 3 ay sonra adet gördüm duzeli geçen aya kadar geçen ay ve bu ay olmadım geçen ay ayın 2 sinde 2 gün çok çok çok az oldum vebu ay olmadım baş dönmesi mide bulantısı halsizlik var bende test yaptım ama erken galiba yada varmi bilmiyorum ilaç da kullanıyorum özür dilerim sizinle bi ilgisi yok ama galiba testler de çıkmıyor çünkü ilk bebeğim de Bn 2 aylıkken öğrendim doktorda doktora gitmeden 1 ay önce yaptım çıkmamıştı Rabbım en en kısa zamanda sana dabu duyguları yaşatsın inşallah 12 sinde randevum var seninde baş dönmesi mide bulantısı oluyor mu diye sormak istiyorum çünkü benim de teste cikmadi
Pamiramsi CokCahilsinKeskeOlsen adetime 8 gün var o yüzden hemen kan vermek istemiyorum artış varsa bu testlerde de netleşir diye umuyorum bakalım netleşmeye başlarsa kan vereceğim 😍
Pamiramsi Sinan35eda evet baş dönmesi var midem çok bulanmıyor ama dün akşam bi yürüyüşe çıkınca kötü oldum :D ama belirtiler için çok erken bence benim için Sağa önce kimyasal geçirdim aynı böyleydi kan verdiğimde 7 çıkmıştı o yüzden biraz heyecanlıyım
Sinan35eda Pamiramsi hadi inşallah ben kan da öğrendim ya ilk ultrasyonla öğrendim sonra kan verdim çok kan verdim çıkmadı test yaptım çıkmadı ama bence kan verip öğrenmek daha iyi çünkü ben öğrendiğim gün kalp atışını duydum ve neye uğradığımı şaşırmıştım hiç beklemiyordum çünkü veren Rabbım alan Rabbım inşallah kucağını boş birakmaz
Pamiramsi Kr6543 erken olduğunu biliyorum ama bekledikçe çizgi belirginleşiyor ve pembe yani biliyorum kurudukça kuruma çizgisi çıkar ama kafam karıştı daha önce de böyle öğrenmiştim Her ay yaparım test ama hiç kuruma çizgisi bile görünmezdi