Merhaba benim bu ikinci hamileliğim. İlkinde kızım oldu . 16+2 de doktor bebek kız gibi görünüyor dedi . Bunun sonradan değişme ihtimali oluyor mu ? Ben bir yerde okudum 16.haftada bebeğin herseyi oluşmuş durumda %90 cinsiyet öğrenebilirsiniz demişti . Sizce de erkek olsa belli olmaz mıydı ?
Ayrıca ilk gebeliğimde de 16.haftada öğrenmiştik doktor o zaman kesin kız demişti hatta alltan muayene ile teyit bile etti