Kullanici4456 Kızlar kışın bişey yoktu ama yaza girince deli gibi kasinmaya başladım 😅sizdede oluyormu öyle nedeni nedir
Sadeceanne2 Kullanici4456 malesef hormonlarda. Bizler daha çok etkileniyoruz Bebekte darlıyor maalesef