Asenat48 Kızlar 30 hafta olduk dün akşamdan beri sanki emziriyorum da memelerim şiş çok ağrıyor hassas bi şekilde dokunamyrm bile üstelik sertleşiyordq bu konu hakkında bilgisi olup normale dönmesi için ne yapabilirim ne olur yardımcı olun
Melikebldz Asenat48 canım bende 33+1 bende de aynı sorun var göğüsler süt toplamaya başladığı için sertleşme oluyor maalesef o yüzden yapacağın bir şey yok seninde azıcık daha sabret hayırlı sağlıkla kucağına alırsın inşaAllah daha bunlar iyi acılar emzirirken de acımız olacak analık çok zor 😂😂 bazen eşime diyorum bu hikayede hep yanan ben oldum diye gülüyoruz 😅
Hilal2901 Asenat48 hiçbisiy yapma masaj vs yaparsan kasılmaları tetikleyebilirmiş😂 süt doluyor göğüslerin yani sevinmelisin bebişini emzirebiliceksin😂 ılık suda duş veya ılık kompres yapabilirsin. Ovma sıkma veya masaj yapmamaya calıs