Glcnr3535 Selam canım bende az önce internette bunu araştırıyordum benimde 3 gündür sağ kaburgamda bir baskı var muhtemelen bebişler yerlerini büyütüyor o yüzden bu ağrılar
Cigdemasel14 Glcnr3535 selam canım bole agrilar olunca insan korkuyor. İlk gebeliğimde hiç yasamamistim
Cigdemasel14 bubuiledudu bubuiledudu bel ağrısı da var ama oturunca kalkacağım sira geliyo ağrı belime
bubuiledudu Cigdemasel14 benim de bazen çok saplanıyor bıçak gibi gün içinde bazen de hiç olmamış gibi gün içinde değişiyor hep bu durum.