Aysegebes bende tam 18 de seyrime gibi saniyelik hissediyordum iki gün arka arkaya oldu ikişer üçer dakika yani bebek değildir falan dedim kendi kendime , sonra ben iki gün koşturmadaydım hiç hareket etmedi 18+5 de kontrolüm vardı gittim ki aşırı hareketli bir bebekk hiç durmuyo yerinde doktor dedi sürekli vuruyo hissediyor musun pek değil dedim bugun 19+3 üm ve 3 gündür çok hareketli düz yatınca sürekli vuruyor çok sert hissedemesem de o olduğunu fark edebiliyorum benimkisi erkek bebek, ve bence bebekten bebeğe değişiyor hareketlilik kimisi sürekli uyuyormuş ya da çok hareketli olmuyormuş dediği gibi ya da rahim kasların çok sıkı sen hissedemiyorsundur ama ufacık sabret her an hissedebilirsin 🫶🏻