Brcnblgl Enfeksiyon kapmış olabilirsiniz belki benimde öyleydi her seferinde kaşık ağrısı falan sandım idrar yolu enfeksiyonu çıktı ve yüksek diğer belirtileriniz de varsa eğer bi baktırabilirsiniz