Bol su içmek ve tuzlu tüketmemek aza indirger ama bitmez benim 2. Hamileliğim ilk hamileliğimde ne kadar dikkat etsem de oldu ve doğumdan sonra da bi sure ödem geçmedi zamanla geçecek vücutta fazla sıvı olduğu için oluyor 2 kişilik sıvı birikimi oluyor şuan 32+4 üm şükür pek şişme yok bazen şişiyor iniyor ama fazla değil bakalm 38 e kadar belki yine olur