edagll doğum benim sezeryan olduğu için ekstra bi sorun olmadı hemşireler doktorlar çok iyiydi korkuyorum diye baya konuştular rahatlattılar beni ilgiliydiler zaten planlı bi doğum olmıycaksa o an hangi doktor nöbetçi ise o ilgileniyor ama duyduğum kadarıyla ebeler doğum yaptırıyormuş ebeler de çok güzel ilgileniyolarmış