iremsarier ben de şu an 35 haftalık gebeyim ilk bebeğim olacak. Ben de daha hamileliğimin başından beri hemen arkasına ikincisi olsa nasıl olur diye düşünüyorum 🤭
Kimseye demedim herkes deli gözüyle bakar diye 😂 sadece eşimle biz konuşuyoruz o da istiyor ben de bakalım hayırlısı ❤️
Ben de süt konusunda hep tereddütte kalıyordum sonuçta rızkı ne kadar ise o kadar emer, Allah verirse vardır bir hayır 🤲 O kadar korunupta hamile kalan da var, veren Allah başım gözüm üstüne 🥰