merhaba diş doktoru olarak yazıyorum. üstteki arkadaşın da dediği gibi ikinci trimesterda kadın doğum doktorunuzun da izniyle işlem yapıyoruz. ama bazen çok ağrılı durumlarda bu ağrıyı çekip bebeği de strese sokmaktansa işlem yapılmak zorunda kalınabiliyor. bunu kadın doğum doktorunuza danışıp yazılı bir onay kağıdı almalısınız (konsültasyon) onun yazdığı ilaç ve dozla işlem yapılabilir. geçmiş olsun