Kızlar birgün ağrım var diye acile gittim suyumun azaldığını söylediler test yaptılar sızma yokmuş yani negatif çıktı bu durumda perinatolojiye gittim ulturasonda suyumun sınırda olduğu söylendi haftaya bir daha gideceğim kontrole bu durumu yaşayan var mı neler yaşadınız neler yaptınız yardımcı olur musunuz