Nmtasln ben fonetik olarak harf uyumu değil de anlam uyumunu çok seviyorum. mesela defne güzel kokulu bir ağaç ya; anlam olarak akasya, Melisa, yasemin, özellikle nergis mitolojik anlamı olarak da çok uygun düşer defneye. Fikir olarak bir bakın bence 🤗