Kızlar 32 hafta oldum ama 3 gündür inanılmaz diş ağrısı çekiyorum gece uyutmuyor ağrı kesici fayda etmiyor dayanamıyorum yarın dişçiye gidicem de bi yandan korkuyorum kanal tedavisi gerekiyordu yapılırmı sizce röntgen vs cekilirmi korkuyorumda napmam lazım