Tomucuk12 şuan aynısı yaşıyorum inan kalp atışını duyuyorum eve gelene kadar stresten akıntım okuyor kendimi öyle bir sıkıyorum ki cuma günü randevum var cinsiyet öğreneceğiz nasip olursa ama şaun sıkıntıdayım eğer birşey olduysa kendimde de hamileliğe dair belirti (bunları,kusma,göğüs ağrısı vs )görmedim mi daha kötü oluyorum sen kaç haftalıksın