Meliha06 korkulacak hiçbir şey yok canım. Ben yıllar önce apandisit ameliyatından sonra 15 ayağa kalkamamıştım, sezaryene gireceğim belli olunca delirdim ben nasıl iyileşirim diye, ama girdiğimle çıktığım bir oldu 10:30 da ameliyathanedeydim 10:39da bebeğimi çıkardılar temizleme dikiş derken 11:30 gibi tekrar doğumhaneye geçirdiler, saat 3e kadar oradaydım bebeğimi emzirdim öptüm kokladım, bu arada hemşire arada bir gelip iğne falan yapıyo, 3 gibi uyuşukluk geçmeye başlayınca servise çıkardılar, akşam üstü 6da ayaktaydım bi daha da yatmadım. Ne ağrı ne sancı hiç korktuğum gibi olmadı. Bebeği kucağına alınca zaten herşeyi unutuyosun 🥰 gerçekten boşuna yıpratma kendini şimdiden akışına bırak 🤗