Shrakps-89 benim ayrıntılı ultrason da ne yazık ki çıkmamıştı kalbinde delik olduğu söylenilmemişti kızım doğduktan sonra öğrendik ve baya bir büyüktü 2,5 yaşında anjiyo yöntemi ile kapatıldı çok şükür durumu iyi ama kalp deliğinde ki büyüklüğe göre değişiyor eğer küçükse kendiliğinden kapanıyor delik operasyona da gerek kalmıyor korkulacak birşey yok içinizi ferah tutun