Selencbl sağlıkla vaktinde gelsin inşallah. Ben 6 hafta gerilik ile 32. Hafta ilk bebeğimi doğurdum, 4 hafta gerilik ile de 36+5 te ikinci bebeğimi doğurdum. Şimdi 26+5 günlük gebeyim 3 hafta geriden geliyo bu da, suyun miktarı, protein kaçağı, gelişimin durup durmamasına göre bekleme veya alma kararı veriyo dr lar. Bu süreçte haftalık takip edilmeniz lazım, Rabbim kolay süreç nasip etsin inşallah