Normal Doğum için 42+3e kadar bekledik ama gelmeye hiç niyeti yoktu🙈 ultrasonda kakasını görünce havalar sıcak yiyebilir dedi Doktorum eğer öyle bir sıkıntı olsaydı Doğum sonrası yoğun bakım olucaktı sezeryan olmaya karar verdim aynı gün ayaktaydım hiç zorluk yaşamadım sütümde geldi bilseydim böyle olacağını normal olsun diye ısrarla beklemezdim normalinde sezaryanında kolaylık ve zorlukları var hangisi olursa olsun sonu yavrumuza kavuşmak Rabb'im tüm hamişlere bir avazda kurtulmayı rahat bir Doğum yapmayı nasip etsin inşallah